04 October 2010

Broadband Maxis lebih sesuai ditukar kepada BERUKBAND MAXIS!!!!!

Apa lah punya Maxis berukband ni..... yang aku bayar broadband...yang dibagi BERUKBAND....terhegeh hegeh nak mampos.....sesiapa yang guna Maxis di Magnaville Selayang (dekat hospital selayang)nih aku jamin hadapi macam aku.....

Dulu masa jurujual nak suruh kita daftar pehhhh .... katanya macam kilat lajunyer.....rupanya semut pun lagi laju dpd Maxis nih .... bayangkanlah BROADBAND tetapi tiap kali guna 1k pun TAK SAMPAI !!!!! dahlar kerajaan perkenalkan inisiatif jalur lebar....sama ada Maxis takder inisiatif atau dia guna jalur TAK LEBAR ....aduyai..... bayar mahal .... perkhidmatan tak setimpal.....

Nasib baik aku guna DIGI..... tiap kali online ...walaupun EDGE .... boleh dapat 10-20 kb ...pakai Digi lah aku taip dalam blog nih.....terima kasih Maskot gemuk kuning......

No comments:

Post a Comment