03 October 2010

Catatan hari ni

Bila aku kenang semula susah payah masa dulu ..... rupanya ada hikmah disebaliknya..... aku rasa lebih bersyukur ketika ini kerana.....dgn apa yg ada ....sudah mencukupi bagi aku.... kalau nak dibandingkan masa zaman kerja kilang papan plywood di Bercham, kilang telefon Glory Better di tasik Ipoh ..... Kilang National panasonic di Sungei way, kemudian di Hotel Uitm ..... apa yg dimiliki ketika ini adalah rahmat bagi aku......

Itu belum lagi cinta bertepuk sebelah tangan .... hehehe ... berkali kali ..... hahahaha .... iyelah..... kerja kilang...operator plak tu..... tak siapa yang pandang...tambahan pulak time tu aku memang cekeding giler.......kahkahkah....Ini pun sama ... Allah lebih mengetahui .... isteri aku ketika ini adalah yang terbaik untukku ....

Sedih dengar mantan PM Tun Mahathir sakit ... aku doakan beliau sembuh ... bukannya apa .... masih perlukan tulisan tulisan beliau.... penuh dgn ilmu yang mendalam dan setiap kesimpulan yang beliau buat .... sentiasa mempunyai fakta dan hujah kukuh di sebaliknya .... walaupun kadangkala terdapat kelemahan ... tetapi kelebihan keputusan yang beliau lakukan melebihi berkali ganda dengan kelemahan yang ada......

Sambung plak nanti....

No comments:

Post a Comment