02 October 2010

Perangai Jijik Manusia dan Mat rempit Malaysia Cikai !!!!!!

1. Sikap mengadu domba kepada bos tentang keburukan rakan sejawat lain merupakan sikap manusia yang bacul dan pengecut.... pada saya perangai ini hanya akan membuktikan pada semua orang bahawa beliau adalah kaki bodek dan pengampu yang paling jijik dalam dunia....

Aku keluarkan statement nih bila dengar cerita bahawa seorang sahabat aku telah dianiaya oleh kawan baiknya sendiri..... depan-depan macam malaikat tetapi rupanya di belakang.... buat fitnah dan mengata macam macam dekat bos......

kalau nak mengampu...ada caranya.....dengan buat kerja betul betul dan bersungguh sungguh....bukannya dengan cara tunjuk jadi hero kat bos....macam bagus.....

Orang macam nih....mmg patut kita elak........tak guna punya manusia

Aku simpati kat kawan aku yg kena fitnah tu.....

2. Terbaca kat facebook PDRM
......

Bagi pihak YDH KPN, YDH Dato' Hussin bin Haji Ismail, T/KPN merakamkan ucapan takziah ke atas keluarga C/Insp Mohd Khairuzaini bin Mohd Zain dari Trafik Kuala Lumpur yang maut setelah terlibat dalam kemalangan jalan
raya semasa mengejar mat rempit di Jalan Dato' Senu semalam. Pengorbanan beliau semasa menjalankan tugas... adalah perkara yang mulia dan akan sentiasa diingati. Al-Fatihah...


Apalar hamlau mat rempit nih...kalau dia rempit lepas tu dia yang mampos takper...tak pasal pasal polis yang jadi mangsa.....aku yakin bahawa yg rempit tu mesti org Melayu (yang bodoh merempit - takder faedah..... kalau mampos takder insuran ....mati katak....macam anjing kena langgar lori....takder siapa yang nak kenang).......tetapi jangan lupa ...yang jual spare parts...mesti majoriti cina...mereka sentiasa jadi org bijak...berusaha ke arah kebaikan.....ambil kesempatan dari kebodohan mat rempit ...mmmm....majoriti yg rempit melayu lah....

Kerajaan dah sokong penganjuran cub prix....masuklah......kalau menang...semua orang respek...profesional......kalau meninggal jatuh motor masa lumba.....org kenang sampai bila bila....
Mat rempit nih...sebenarnya tak berani masuk Cub Prix itulah sebabnya kot.....hehehe....

Di luar negara pun ada juga mat rempit....tapi kena tengok motor diaorang.....tak mainlah 130 cc..... kelengkapan keselamatan semua cukup......kat Malaysia ajer .... nak tunjuk terrer...menyusahkan mak bapak dan orang lain sampai polis pun meninggal.......

Kita sedekahkan al fatihah kepada Arwah dan takziah kepada keluarga beliau.....

No comments:

Post a Comment